Xenoglasia - o dovada clara a reincarcanii

Cand eram mai mica (nu ca as fi prea mare azi) am crezut tot timpul ca intr-o alta viata am fost caine si odata cu inaintarea in varsta mi-am dezvoltat credinta cum ca exista viata in orice. Mult timp am vorbit cu merele inainte sa le mananc, am vorbit cu copacii - stand langa ei, am vorbit chiar si cu hainele pe care le imbrac si cu parfujurile pe care le port, rugandu-ma de ele sa ma faca cat mai frumoasa. Acest lucru s-a intamplat pentru ca odata cu varsta, am descoperit nu numai ca am trait intr-o alta forma si intr-o alta viata, ci si ca mediul in care am trait reprezinta practic o oglinda mai complexa a mediului in care exista acum. in toate complexitatea ideii insa vad acum viata mult mai simpla, pentru ca toate acele complicatii din trecut ma faceau sa sufar.

Asta nu inseamna ca nu cred in reincarcanare mai ales cand sunt atatea dovezi clare. De exemplu xenoglasia, explicata de cei de la descopera.ro extraordinar de bine.

Iata ce zic dansii: Nu ca ar fi ceva iesit din comun insa reincarnarea are mult mai multe argumente pentru care sta solida - in picioare. E un mod frumos de a spune sau mai bine zis de a explica de ce ne amintim atatea si de unde ne stim sufletele - cu bune si cu rele. Un alt exemplu demn de incredere pentru aceasta idee mai este si cel al unui baietel turc de 11 ani, care isi amintea ca a murit fiind impuscat in cap accidental de un vecin in incarnarea anterioara. 

Surprinzator, copilul sa nascuse cu urechea dreapta puternic deformata, care imita destul de fidel ranile decedatului, un fapt confirmat mai tarziu de registre medicale si chiar de fotografii obtinute cu greu.