Rochiile de mireasa

Fiecare fata, isi doreste la un moment dat, sa imbrace rochia alba de mireasa. Sunt unele care recunosc ca ele nu vor, dar asta e de fapt o minciuna. Mama mea nu a imbracat o rochie alba, si toata viata a suferit. E ceva inexplicabil baieti! Adica nu se poate explica unui barbat ce simte o femeie, cand imbraca rochia aia alba. Se transforma intr-o alta femeie. E ca si cand toata viata ta, te-ai visat la un bal, si dintr-o data balul ala, a devenit realitate.

Plus ca, rochia aceea, va atrage toate privirile. E clar ca nu barbatul va fi in centrul atentiei, ci ea, femeia. E trist :))), dar asta e adevarul. E foarte greu sa iti alegi o rochie de mireasa, perfecta. Rochia respectiva, trebuie sa fie in ton cu restaurantul. Daca mergi la un restaurant obisnuit, nu te poti imbraca intr-o rochie de mii de euro. Adica poti, dar din punctul meu de vedere, vei arata ca nuca in perete. Mie imi plac rochiile simple. Fara prea multe briz brizuri, voaluri, volanase. Cu cat e mai simpla, cu atat e mai frumoasa pentru mine.

Sunt o multitudine de modele de unde poti alege. Eu am avut putine optiuni, insa tot mi-a placut rochita mea. Acum fetele isi pot alege rochita chiar si de pe net. Doar ca eu nu as face asta. Nu stii daca ti-e buna, daca arata chiar asa cum ti se zice, sau arata in poza. Rochiile de mireasa, sunt un fel de bagheta magica. Ele te tranforma dintr-o domnisoara, intr-o doamna. Si culmea, te face sa radiezi de fericire in ziua aia! :) Stiu ca fetele vor fi de acord cu mine :).