Emisiunea ”Romanii au talent”

A reinceput emisiunea “Romanii au talent”. Ma uit si de data asta. Asa printre ele. Mi se pare ca a scazut mult valoarea concurentilor. Sau nu e structurata bine emisiunea. Arata toti ratatii si frustratii care se cred mari si tari. Ei isi imagineaza ca au talente pe care cei din juriu nu le vad. Nu, nu le vad, ei is pusi acolo, doar de forma. Doar ca sa dea din gura degeaba. Prima editie mi-a placut cel mai mult. Atunci m-am uitat cap - coada. La a doua editie m-am uitat tot cam asa. Insa la a treia ma uitam din cand in cand. Mi se pare ca toti cei care au ajuns in finala erau orecum nepotriviti. Erau altii mult mai buni decat ei.

Editia asta mi se pare slabuta. In fiecare vineri seara, nimeresc in emisiune cate unu doi, hai trei, personaje cu un talent adevarat. Restul e ori foarte multa munca, ori exercitiu, extraordinar de mult. Spre exemplu, in editita inceputa de curand, pana acum am vazut doar vreo 3 persoane care chiar m-au dat pe spate ca sa zic asa. Un tip, care facea niste exercitii fenomenale la bara, un pusti, care a cantat la chitara, foarte fain. Aveai impresia ca era chiar originalul in fata ta, si inca cineva care spunea o poveste din umbre. Atat. In rest nimeni nu m-a impresionat prea mult.

Daca si in finala aceasta, va iesi un numar neasteptat castigator, nu ma mai uit nici la emisiunea asta. Am impresia ca toate televiziunile ne cam iau de prosti.